fredagen den 27:e augusti 2010

Sista dagen på jobbet




Kolla vilka otroligt vackra blommor jag fick!! Tusen tack alla för en fin sommar!


Idag var min sista dag på jobbet. Känns både tråkigt och skönt.. Tråkigt i den meningen att jag trivdes där och jag hade trevliga arbetskollegor, men på samma gång skönt nu när skolan börjar igen. Ser faktiskt fram emot att börja plugga igen efter någon månads uppehåll! Jag är välkommen tillbaka nästa år på jobbet, så det känns ju också bra. :)

Ikväll åker jag hem med finlandsbåten. Ensam på en finlandsbåt på en fredagkväll låter inte allt för lockande.. Men det ska väl gå bra.

Haha, såg en rätt så äcklig syn idag på bussen. Det var en tjock kvinna som DRACK VISPGRÄDDE ur en tetra pak! Alltså seriöst, hur jävla disgusting kan man vara?? Huuuujjjjj.

2 kommentarer:

  1. haha men usch! (@ vispgräddskvinnan)

    SvaraRadera
  2. Du har inte tänkt på att hon kanske går på LCHF-dieten. ;) Fast lite äckligt var det nog.

    SvaraRadera