fredag 1 juni 2012

Äntligen Juni!

Snodde listan från Smulan.


När vaknade du imorse? 
07:30

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Eehh, hade drömt en massa konstiga grejer så jag låg en stund och funderade på hur man kan drömma som jag gör ibland.. Sen tänkte jag på att det äntligen är juni och där med SOMMAR!! Och så kollade jag ut och såg att det spöregnade.. Hurra.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nej

Vilket humör är du på?
Rätt stabilt :D ska koka lite kaffe nu


Vad har du på dig just nu?
Pyjamasbyxor och en t-shirt


Har du ont någonstans?
Träningsvärk i låren och rumpan, men annars så mår min kropp finfint! Vet däremot inte hur jag ska kunna gå i högklackat ikväll..

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Jag är riktigt sugen på en god fruktsallad... Mmmmmm

Hur mycket var din senaste lön på?
Hmm, typ 4000 kr. Har inte hunnit jobba så mycket på sistone, prioriterat skolan ni veet

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Mjölk, te och tuggummi :D

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet idag?
Kollade min mail

Vad ska du göra idag och ikväll?
Knåpa ihop en powerpoint, skriva klart opponeringen och ikväll blir det FEZZZTT!!

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Har lyssnat på Fredrik Furu de senaste dagarna av någon anledning... Så i morse satte jag på Dagar&Nätter, den får mig på bra humör


Varför ska man läsa din blogg?
För att jag är ärlig och skriver om det som dyker upp i mitt huvud. Dessutom fotar jag rätt mycket, och vad jag har förstått så är bilder oftast roligare än text

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Hmm, då sov jag hehehe

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Kanske då jag bytt kläder och fixat mig så jag ser ut som en människa igen

När fotade du något senast, och vad?
Fotade just ett blåmärke jag har på låret. Det är stort och lila, men på bilden så det rätt ynkligt ut..


Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Ja, kommer väl att köpa några öl på krogen ikväll

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Vårt soffbord. Skulle jag sträcka det helt rakt skulle jag sparka ner en orkidé

Vad borde du göra idag?
Ska göra allt jag borde, så läs några frågor högre upp :)))

Vad ska du ha på dig idag?
Åååh jag vet inte.. Vill ha på mig nåt fint, men inte FÖR fint. En hårfin gräns där! Kanske blir nån svart klänning.. Får se.

3 kommentarer:

  1. Fin blogg! Vill du göra bloglovin byte? :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Okeej, bra att veta tills nästa gång man e där :)

    SvaraRadera
  3. ååh, dagar&nätter - sommarfiilis! o sommarfiilis kommer det absolut att bli på bryggan vid strandboulevarden - bästa stället i stan kan jag tänka mig att det blir :)

    SvaraRadera