fredagen den 20:e juli 2012

Sjukis

Sorry för dålig update, men jag har legat i sängen med feber i flera dagar nu. Riktigt segt kan jag lova... Men nu har jag iaf insett att jag måste börja träna igen. Jag slutade ju gymma i våras eftersom det var så stressigt i skolan, men nu har jag ju faktiskt ingen ursäkt länge. Jag har blivit seg och är oftare sjuk än vanligt = tecken på sämre hälsa. Så nu är bara frågan var jag och hur jag ska börja träna igen. Gym kanske? Eller ta danslektioner? SATS är ju riktigt bra, synd bara att det är så dyrt då jag inte får studentrabatt längre.. Vi har också ett gym bredvid mitt jobb, så det skulle ju vara ett alternativ. Kan vara rätt skönt att träna på luncherna ibland! Men hur som helst, huvudsaken är ju att jag börjar röra på mig igen. Eftersom jag har ett stillasittande jobb så behöver min kropp all extramotion den kan få. Och ja, jag går ju ut på promenader men det räcker ju inte riktigt. Jag vill träna så jag svettas ordentligt och känna att min kropp orkar mer och mer för varje gång!



5 kommentarer:

  1. Stackars sjukling <3 :( och jo, ang träningen så känner jag samma sak... men då jag int kommer mig iväg till gymmet!!! Hu kan de va så förbannat svårt att bara gå iväg 500m till ett gym, när man VET att man kmr må så mycket bättre efter att ha varit där?! Gah!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Flytta hit så kan vi gymma tillsammans ;)

      Radera
  2. samma här - min rygg vet att den behöver träning för att kunna bli bättre. men då man är så lat! har ett gym i källaren på jobbet och betalar snällt varje månad pengar till wsc, men kommer mig aldrig dit! behöver motivation och någon som tvingar mig med - väl på gymmet har jag inga problem med att träna, kunde vara där i timmar, men det där steget att fara iväg hemifrån tycks alltid vara så himla svårt! :D krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, var ska man riktigt hitta dendär motivationen?! :D

      Radera
  3. Tänkte att jag skulle vara riktigt duktig denna sommar och simma, cykla och springa massor. Hittils har det inte gått bra, och nu har jag varit sjuk i en vecka också. Måste nog ta mig i kragen när jag är tillräkligt frisk igen :)

    SvaraRadera